2012/02/25

Újból itt vagyunk...

       Már nagyon rég fontolgatom ezt a blogbejegyzést. Néhány hónapja nem írtam semmit, egyrészt direkt eldöntöttem (személyes okok miatt), hogy nem táplálom ezt a blogot, másrészt egyszerűen úgy alakult, hogy fontosabb dolgokat részesítettem előnyben a blogírással szemben.
        Ennek ellenére, csodálkozva állapítottam szombatonként, amikor megkaptam a statisztikai jelentéseket, hogy hetente 20-30 személy betévedt(?) ide, keresve valami újat. Bocsánatot kérek a csalódásért. Tény, hogy az idén kevesebbet fogok írni mint eddig, de törekedni fogok arra, hogy ne legyenek ilyen nagy szünetek. Élvezem mások blogján azt, hogy 3-4 mondat vagy egy felrakott igényes fotó elég arra, hogy összefoglaljanak egy-egy napot, én pedig több bekezdéses írásban foglaltam össze a mondanivalómat, valószínű az első módszer a jó.
     Magunkról mit mondhatnék??? Visszaemlékszem a tavalyi év kezdetére....Betty éppen akkor tért vissza gyereknevelési szabadságból munkába, vagyis tért volna, csak éppen akkor tudta meg, hogy nem mehet vissza , mert nincs munka...Aztán jött a munkanélküli segély, meg minden ami ezzel jár, aztán a munka, kerek 8 hónapig. Sajnos ez az év is így kezdődött, érdekes okok miatt Bettynek el kellet jönnie munkahelyéről, most munkát keresünk újból, ha tehetitek imádkozzatok értünk. Tudjuk, hogy előbb Isten elé kerül minden ami minket ér, s azt is hogy Ő nem hagyja övéit cserben. Ráadásul, az én munkaköröm is változik, bejelentették, hogy jövő héttől nem azt fogom csinálni, amire eredetileg alkalmaztak, hanem részt kell vennem az eladásba is. Picit furán érzem magam, mert úgy ismerem magam, hogy a  könyvelés - kasszás - raktáros területén tudnák a legjobban teljesíteni, ott érezném magam otthon. Ha tudtok valamit ilyen területen...... :)
Nagybányai téli táj


Az átjáróval szemben van a bejárat a tömbházunkba...

       Megyek most énekórára, legyetek jók aztán írok még........Úgy érzem a gyülekezetről.

Nincsenek megjegyzések: