2011/05/04

Nem tudok mit tenni, énekszövegek jutnak eszembe...

      Az Úr gondol ránk és Ő megáld....Ő csodásan müködík, de útja rejtve van.....
      Nemrég írtam azt, hogy szomorkodtam amiatt, hogy anyagiak miatt elmarad a rég tervezett szabadságolásunk.. a szokásos havi banki részleten kivül, több kiadásunk is lenne mostanában, olajcsere az autónak, s más egyebek.....
       s néhány napra rá, a munkahelyemen megadatott az a lehetőség, hogy egy kis belső versenyen(?) vegyek részt, aminek a főnyereménye egy jó telefon lett volna....Hát, utolsó előtti napon beneveztem én is, egy hangüzenetet kellett hagyni egy telefonszámon, amit egy bukaresti zsüri meghallgatott majd. A lényeg az, hogy ahogy befejeztem elmondani ezt az üzenetet, annyira izgultam, nem tudtam eldönteni hogy bemutatkoztam-e, hogy meg nyomtam-e a végén a megfelelő gombot, stb(mindezek kritériumok voltak) s már azon gondolkoztam, hogy ismételjem meg ezt a műveletet...Igen, de a szabályzatban az is szerepelt, hogy minden alkalmazott csupán 1 üzenetet hagyhat, a második üzenet startból diszkvalifikál ....Na most mit tegyek???
     Visszajöttem az irodámba, leültem és azt mondtam(szó szerint): Istenem te látod mennyire szeretnék menni pihenni, kikapcsólódni, mennyire kellene a pénz, én leteszem a kezedbe, ha nekem kell megnyerni, te megteheted, én nem teszek semmi többet ennek érdekében...Érdekes, hogy el is felejtettem az esetet, esélytelenségem miatt is(több száz üzenet volt), de meg is nyugodtam.....viszont egy este (aznap hamarabb jöttem haza) felhív az egyik munkatársam s gratulál: Megnyerteeeeeeeeeeeeed....nagy volt a meglepetés, de az öröm is, világos, tiszta válasz arra amit a jó Atyától kértem...
    Tegnap meg is kaptam a telefont, most éppen azon fáradozok, hogy pénzzé tegyem.... remélem sikerülni fog.


Mindenért hála, hála!    Csodálatos a mi Istenünk!
Felfrissülésre, kattints IDE

2 megjegyzés:

Vincze Melinda írta...

Ügyes vagy!Menjetek el kikapcoslódni, megérdemlitek!:)

Attila írta...

Valóban "ránkfért" a kikapcsolódás....Jó volt a sok úszkálás így visszagondolva rá. Igazi "csodalény" ez az én párom. Már arra rájöttem, hogy költő is lehetne belőle, de még ki tudja mennyi minden "búvik" meg benne. :)) Betty