2011/03/02

Itthon


voltam a múlt héten,  kihasználtam azt a pár szabadnapot, ami megmaradt 2010-ből. A hétvégén volt egy előadás sorozat a házasságról, gyereknevelésről, ezért ezt a hetet választottam arra, hogy pihenjek is egy kicsit, legyek a gyerekekkel, s az előadásokra is elérjek idejében. Nagyon jó volt a hétvége, akinek volt füle, az halhatott igét is, tanácsokat is. Érdekes, hogy a hangsúly nem azon volt, hogy "Hogyan neveljek ", hanem azon, hogy "Milyen legyek én mint házastárs, Milyen legyek akkor, amikor nevelek". Mondtam ugye, hogy nagyon áldásos volt???
      Ki is használtuk ezt a hetet, sok játék volt benne, (Ábellel most vásároltunk egy Ki nevet a végén játékot - nu te supăra frate- háááát, annyira élvezi, hogy 2-3 kört kell játszani szünet nélkül), aztán voltunk szánkózni, bőven havazott is a múlt héten, tehát volt alapanyag.
     Jól telt , hamar, eltelt....sajnos.
     Ábellel nosztalgiáztunk is egy kicsit, eszünkbe jutott az, hogy a múlt nyáron felültünk a kétszemélyesre átalakított biciklire, feltettük a sárga sisakot (persze Ábel!) és tekertünk(persze én tekertem) 20-25 km-t a környék zöldebb tájain, útba ejtettük a Lápos folyót, ahol priccoltunk és kavicsokat dobáltunk a vízbe, hallgattuk és nézegettük a madarakat, számbavettük az összes kamiont és "kupásautót".....aztán hazaértünk, s itthon vártak a lányok(Betty és Hanna), t.i. "a Hanna még kicsi és nem szabad ilyen nagy biciklire felülnie".
   A vége az lett, hogy Ábel kijelentette: biciklit szeretne negyedik szülinapjára, ami egy hónap múlva esedékes...hát nekifogtam keresgélni interneten, de azt hiszem egy jó állapotban levő használt bicikli lesz belőle, mert megbízhatóbb egy komoly használt bicikli, mint egy új kínai, vagy FirstBike-os bicikli, amit mostanában lehet errefelé kapni. Tudok egy ilyen raktárat a városhoz közel, majd ellátogatok oda a napokban, hátha találok valamit, legyen a fiamnak tavasszal min megtanulni biciklizni.
Pihenés a Lápos partján
Tél a parkban

1 megjegyzés:

4given2serve írta...

örülök, hogy jól telt a "vakáció", és hogy áldásosak voltak az előadások. Meglehet-e esetleg valahol hallgatni őket ekkora távolságból is?