2011/02/23

Mindenféle...

     Jó néhány napja nem írtam, ennek az a fő oka, hogy nem volt rá elég idő... elég zsúfoltak a napjaim, a sok munka után alig várom hogy hazaérjek a gyerekekkel kicsit beszélgetni, nincs már kedvem otthon is számítógépezni.
     Múlt szombaton este Bősházán voltunk, a kis-kórussal elkísértük Virágh Józsefet, Módi Miklós lkp. meghívására, aztán vasárnap reggel Felsőbányán szolgáltam, délután pedig a szövegfelelős lettem- a vetítést végeztem nagybányai gyülekezetben. Vasárnap a két alkalom között , az előljárókkal is tanácskoztunk, megbeszéltük a következő gyülekezeti szolgálatokat és más adminisztrációs kérdéseket amelyek felmerültek, mivel Kovács testvért beutalták a kórházba. Hála a jó Atyának az állapota javul, de pihennie kell -ami nagyon ráférne!!!- a testvérek pedig örömmel osztották meg a Józsefre váró szolgálatokat, így február le van fedve.

Before
After



 A tegnap este megnyírtam Ábel fiamat, mellékelek 2 fotót is, az elsőben még Pumukli vigyorog, a másodikban már apja fia(frizurája szempontjából).

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ne aggódj, nyárára visszanő az

Attila írta...

Ja persze, meg aztán direkt összeborzoltam a haját a kép kedvéért, nem volt annyira elhanyagolva :) Így neki is jobban tetszik, meg nem izzad annyira ugrálás közben....