2011/01/18

Gyerekszáj

  • Ábellel beszélgettünk az elmúlt héten... beszélgetésnek neveztem, de inkább számonkérés volt... Mostanában felszokta azt, hogy utánozza mindazt amit mondok neki, vagy kérek tőle; megismétli ugyanazzal a hangsúllyal és hangszínnel azt, amit én vagy Betty mondtunk néhány másodperccel azelőtt. Minden esetre, nagyon megelégeltem az engedetlenségét, s négyszemközt eszébe juttattam azt, hogy megígérte, jó gyerek lesz. Rögtön pityeregni kezdett, s ennyit mondott: "Apa, én próbálok jó kisfiú lenni, de nem sikerül.....". Abban a pillanatban magamhoz öleltem, mert megértettem a vívódásait.
                    "Mert tudom, hogy énbennem, vagyis a testemben nem lakik jó, minthogy arra, hogy akarjam a jót, van lehetőségem, de arra, hogy megtegyem, nincs. Hiszen nem azt teszem, amit akarok: a jót, hanem azt cselekszem, amit nem akarok: a rosszat." (Róma 7:18-19)


  • Az alig 2 éves Hanna valószínű hallotta ahogy megkértük Ábelt hogy ne bosszantsa őt( pedig ezt felsőfokon tudja végezni!), odarohan hozzám s megáll előttem egy komoly tekintettel: "Édesapaaaaaaa, Ábel plobokáááááááááál !!!"

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

aranyosak ezek a gyerekek

Vincze Melinda írta...

Ügyes lányotok van:)